Kontakt 500 340 066
Wysyłka w 24h | Darmowa dostawa od 150 zł | 30 dni na zwrot

Wymiana i zwroty

Jak zwrócić?

1. Aby dokonać zwrotu kliknij „Moje konto” i zaloguj się na Swoje konto.

2. Wejdź w „Zamówienia”(1) i wybierz które zamówienie chcesz zwrócić(2).

3. Wybierz czy chcesz zwrócić pojedynczy produkt(1) z zamówienia czy całe zamówienie(2)

4. Zostaniesz przeniesiony do nowej karty.Podaj powód zwrotu, opcjonalnie przyślij zdjęcie z wadą i zatwierdź.

5. Po dokonaniu zwrotu wejdź w zakładkę „Moje wnioski o zwrot”(1) i wybierz w dokonanym zwrocie opcję „Widok”(2).

6. Tu znajdziesz FOMULARZ (2) do uzupełnienia i dołączenia do przesyłki oraz status Swojego zwrotu(1).

Informacje podstawowe

  • Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od momentu odebrania zamówienia.
  • Złóż wniosek o zwrot postępując zgodnie z w/w instrukcją
  • Zabezpiecz zwracany produkt oraz umieść go w kartonie razem z wypełnionym i podpisanym Formularzem Zwrotu.
  • Jeśli nie posiadasz Formularza Zwrotu, pobierz go tutaj.
  • Paczkę wyślij na adres :
    • SK-SERWIS Konrad Konar
      33-300 Nowy Sącz
      al. Batorego 52
  • Informujemy, że NIE PRZYJMUJEMY paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na podane konto bankowe Klienta. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.

Jak wymienić?

W celu wymiany towaru prosimy złożyć nowe zamówienie, a nieodpowiadający model odesłać (postępując zgonie z instrukcją zwrotu).

Informacje dodatkowe – Biuro Obsługi Klienta

  • Telefon kontaktowy
    500 340 066
  • Email
    info@babski-butik.pl