Kontakt 500 340 066
Wysyłka w 24h | Darmowa dostawa od 150 zł | 30 dni na zwrot

Reklamacje

Przed zgłoszeniem reklamacji oceń stan produktu i upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania lub pielęgnacji.
Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Instrukcja:

  • przygotuj produkty,
  • przygotuj kartę gwarancyjną, jeśli była wydana wraz z zakupionym produktem,
  • wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji (kliknij aby pobrać),
  • umieść w kartonie przeznaczonym do wysyłki: formularz, kartę gwarancyjną (jeśli dotyczy) oraz produkty,
  • karton (nad etykietą adresową) podpisz “REKLAMACJA”,
  • dobrze go zaklej i zaadresuj przesyłkę na:
  • Dział Reklamacji babski-butik.pl , SK-SERWIS Konrad Konar 33-300 Nowy Sącz, Al. Batorego 52